Sabtu, 26 Mei 2012

Aku tahu itu bukan kau :|

Aku dah lame mengenali kau . Hampir 3 tahun . Tapi ..  PERSAHABATAN yang dah lama kita kekalkan bertukar menjadi SAYANG yang mendalam . Memang tidak aku duga , kau pun merasakan yang sama . Apabila dua-II sudah memahami ape ERTINYA .. Akhirnya .. CINTA BERKEMBANG JUGA .

Setelah sekian lama bersama , Perasaan saling percaya-mempercayai dah hilang dalam diri dia . Maka , TERLERAI SUDAH CINTA ~.~  Memang tak dinafikan , itu semua kesalahan aku yang tak pernah mengenal apa itu JUJUR dan aku telah menginsafi semuanya . Kami kekal semula tetapi sebagai SAHABAT :)

Sudah lama terlerai , akhirnya BERCANTUM semula cinta ^^ .  Ketika saat ini , aku dah mula mengenal apa itu JUJUR . Tetapi .. Dia .. Entahlah .. Aku tak tau sama ada hubungan ini hanya sebuah DENDAM atau IKHLAS . Aku akur dengan takdir .. BERPISAH jua akhirnya aku dengan dia kerana SALAH FAHAM yang takde jalan keluar . Cam ne tu yee ?! :)

Kini ... Terjalin hubungan antara aku dengan dia . HANYA SEBAGAI SAHABAT :')

Dan aku tahuu .. ITU BUKAN KAU . Capital "F" [ fullstopp ']




OFFICIALY ,  AZIETAIB =='