Rabu, 3 Oktober 2012

Welcome back ^^

Yeayeah . Akhirnyee .. Dah lame aku tak menjengah kat blog neh :) IMYSM . Hoho .
Alhamdulillah , aku dapat menghadapi beberapa bulan yang mencabar dengan sabar dan redha dengan ketentuan-NYA :) . Hehe . Dapat aku lepaskan rennduu aku dekat "MR . KEDINGG" . Tadi kiteorang meet . Tapii , aku segan nak cakap dengan dia :3 Tah pape lah aku . Dah dapat peluang , tapi taknak gunekan peluang tu dengan sebaik-baiknya . Well , sejak kiteorang together , dia pernah nampak aku sekali jee . Time tu aku balik dengan my dear EX . Hermm . Aku cam muka dia , but maybe dia tak camm sangat muka aku  :/ . Chat kat FACEBOOK , follow aku kat TWITTER , IM aku , take my NUMBER . Tu semua permulaan kisah ku dengan dia . Tadi , kawan dia yang arrange pertemuan kiteorang . Sodeyy tadi aku kene chauu awal sebab bas dah sampai dulu . Nak buat acanoo lagi kan . Dah takde rezeki nak berbual panjang :'D

Serius aku cakap , aku terima dia seadanya . Walaupun susah mahupun senang . Manelah tahu kan kan , maybe dia UNTUKKU . Hoho :D . Aku serah semuanya kepada YANG MAHA ESA . Jika dia untukku , aku harap dia dapat membimbingku ke jalan- NYA dan jika dia bukan untukku , aku harap aku dapat menerimanya dengan hati yang terbuka , tanpa sebarang dendam dan mengikhlaskan pemergiannya dari hidup aku :')

Hermm . Tapi dalam masa yang sama , aku telah melukakan hati EX aku . Macam manelah dia boleh TERSANGKUT dengan aku ?! Haiyyoo . Aku setia pada si KEDINGG , tapi , at the same time , aku dah lukekan hati EX aku ~,~ 

Alhamdulillah , dia dapat menerimanya dengan hati yang terbuka . Aku harap dia tak MENGHARAP aku kembali kepada dia . Itu takkan pernah akan berlaku walaupun aku MASIH ada perasaan dekat dia :')

# SAAT HARUS MEMILIH -___-


~ AzieTaibOfficialWriting :) ~